Powered By Blogger

20 Ekim 2012 Cumartesi

SÜPER LİGİ SEVİYORUM

 
   Oynanan futbol seviyesi düşük , zeminler klasik tabirle top oynamaya elverişsiz,tribünler boş,hakemler her türlü tartışmaya açık da olsa;  ben bu ligi seviyorum.Lige verilen ara fena halde canımı sıktı.Üstelik milli takım da saha içinde aldığı sonuçlar, saha dışında yarattığı tartışmalarla bu keyifsizliğe tuz biber ekti.Bunu söylemek çok acı biliyorum ama artık insanları kendi takımlarının ligde aldığı mağlubiyet Milli Takımın kaybettiği 'çok kritik' maçlardan daha çok üzüyor.Malesef bu konuda hepimiz kabahatliyiz.Umarım yeniden milletçe bizi heyecanlandıran bir milli takımı yakın gelecekte tekrar izleriz.
    Her türlü açıdan  tatsız geçen milli takım arasından sonra sanki daha önceden ayarlanmış gibi lig, bize keyifli maçlar vadeden bir haftayla başlıyor.
-8.haftanın ilk maçı Gençlerbirliği Galatasaray maçıydı.Özetten takip edebildiğim kadarıyla da gayet güzel ve çekişmeli bir maç olmuş.Hafta içinde herkesin öngördüğü gibi karşılıklı bol gol izledik.Galatasaraylı arkadaşları bilmem ama ben bir Fenerbahçeli olarak çok keyif aldım bu akşam.Sarı kırmızılı takım son üç maçta 7 puan kaybetti.Şampiyonlar ligi öncesi final niteliği taşıyan Cluj maçı öncesi özellikle savunmada iyi sinyaller vermedi.Gençlerbirliği, taraftarının deyimiyle Fuat Ç. liderliğinde 2 senedir keyif veren bir takım görüntüsünde.Sezon sonu Alkaraları tepede görmek sürpriz olmaz.
-Haftanın iyi futbol vadeden maçlarından biride Bursaspor -Fenerbahçe arasında.Fenerbahçemiz çok önemli 6 eksikle gitti Bursa ya.Ama eksikler her zaman arka planda kalan futbolcular için bir fırsat olmuştur.O yüzden bu maçta Serdar,Sezer.Salih gibi hiç forma bulamamış oyuncular için büyük fırsat.Stoch da bu yokluktan kendine bir çıkış yolu bulabilir.Benim özellikle performansını merak ettiğim oyuncu ise Serdar Kesimal.Uzun süre sonra forma bulacak ve ben ondan hala çok umutluyum.Bu maçın belki de en heyecan verici birazda duygusal sahnesi Tuncay ŞANLI nın rakip takım formasıyla çok sevdiği Fenerbahçesine  karşı oynayacak olması.Ben onun çok başarılı olmasını isteyenlerdenim.Ama mümkünse bir maç daha bekleyebilir eski formunu yakalamak için.Bu maçta kazanılacak 3 puan hem istim üstündeki takımın ritmini koruması hem de Galatasarayla puanların eşitlenmesi açısından çok önemli .
-Haftanın diğer bir önemli düellosu ise Beşiktaş-Trabzonspor arasında.Herkesin aksine ben 3 maçtır kaybeden siyah beyazlıları favori görüyorum, açıkçası gönlümde onlardan yana.Yine bol gollü bir mücadele sürpriz olmaz.
-Haftanın kare asına dahil ettiğim diğer maç ise ligin 7.si ile 8.si arasında M.P.Antalyaspor -Sivasspor. Ben iki takımın futbolunu da beğeniyorum.Özellikle de Rıza Hoca memleketinin takımına, başına geldiği günden bu yana pozitif futbol oynatıyor.Bir de şu her maç sonunda  'basit goller yiyoruz' demecini vermese sanki daha güzel olacak Rıza Hocam.Bu maçtaki favorim Enaramo nun da katkılarıyla Yiğidolar.
-Diğer maçlar da kendi içinde hikayeler barındırıyor.Kayserispor,Elazığspor,Kasımpaşa yeni hocalarıyla ilk maçlarına çıkıyor.Genelde hoca değişikliklerinden sonra takımların ilk maçlarını kazandıkları düşünülürse bu takımların galip gelmesi de sürpriz olmaz.Akhisar - Gaziantep maçından da ev sahibi galibiyeti beklenebilir.Geçen hafta Elazığ deplasmanında galibiyeti hak eden takım Hamza Hocanın takımı idi.
  Güzel gollerim atıldığı keyifli bir hafta geçirmek dileğiyle.İyi seyirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder