Powered By Blogger

9 Ekim 2012 Salı

ALESSANDRO DEL PİERO Benim Efsanem

Ortaokuldayım bi perşembe günü,bizim buranın pazarı okuldan çıkmışım dolaşıyorum amaçsızca, tezgahların arasından geçiyorum sağa sola bakınarak sonra gözüme forma satan bir pazar tezgahı takılıyor.Genelde avrupa takımlarının formasını satan bi tezgah ben yaklaşıyorum bakıyorum hepsine tek tek ve gözüme siyah beyaz bir forma takılıyor 10 numara DEL PİERO yazıyor arkasında kimdir nedir bilmiyorum ama aklımda sadece o siyah beyaz 10 numara forma kalıyor.Sonra eve geliyorum Eskişehir deki amcam gelmiş ve bi ritüel yaşanıyor ben amcamın elini öpüyorum o da bana harçlık veriyor yanlış hatırlamıyorsam 10 lira.Parayı alır almaz kafamda bir şimşek çakıyor koşar adım çıkıyorum evden soluk soluğa forma tezgahının önünde buluyorum kendimi acaba satılmış mı endişesiyle neyseki bütün ihtişamıyla orda duruyor 10 NUMARA. Parayı verip hemen satın alıyorum eve gelir gelmezde sırtıma geçiriyorum belki de ömür boyu çıkarmamacasına.Sonradan öğreniyorum o 10 NUMARA nın şampiyonlar liginde krallıklar yaşadığını yıllardır o takımda oynadığını.Daha sonra araştırarak ya da yaşayarak öğreniyorum 10 un büyük bir golcü gerçek bir kaptan olduğunu youtube dan o zamana kadar attığı 250 golü sıkılmadan izlerken buluyorum kendimi.Her Juventus maçının sonucuna acaba o  gol atmış mı diye bakıyorum.O yedek kalınca kızıyorum onu kulübeye hapseden hocaya ve o efsane olduğu kulüpten ayrılırken bende ayrılığın hüznüne kapılıyorum.O şimdi Avustralya semalarında son demlerini yaşıyor futbol hayatının .Ne ben o pazar tezgahının önündeki ortaokul çoçuğuyum ne de o kariyerinin zirvesinde. Ama ona olan sevgım saygım baki kalacak ve hayallerimde birgün o da çubukluyu giyip Kadıköy ün çimlerine çıkacak. . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder