Powered By Blogger

12 Şubat 2013 Salı

Melih Gümüşbıçak ve Maç Anlatımı

Millete göre Melih Gümüşbıçak'da Beşiktaş'lı,Fırat Aydınus'da.Bu bilgilere sahip olmayan birsi Fırat Aydınus'un yönettiği Melih Gümüşbıçak'ın anlattığı bir maçı izlese ikisinin de Beşiktaş düşmanı olduğunu düşünmesi fazla sürmez.Bu haftaki Elazığ maçında Melih işini öyle abarttı ki ses ile tiyatro ancak bu kadar olur.Ne McGreor'un kaleciliğinde kaldı ne de Samet Hoca'nın teknik bilgisi.Ve bu tutum sadece Beşiktaş maçlarında mevcut.Yayıncı kuruluş baskısımı desem ne desem bilemiyorum.Ama böyle giderse tvnin sesini kısıp öyle izleyeceğim maçı.Fırat hocanın Beşiktaş'a kıyak geçmeyeceğim diye bizi harcaması ise ayrı bir yazı konusu.Bu konulara ben mi fazla takıyorum diye düşünürken kartalsözlük ve ekşiözlük'te de buna benzer şikayetleri görünce yalnız olmadığımı anladım.Beni en fazla rahatsız eden ise sadece bizim üzerimizden bu tarz konuşuluyor.Ve kimse unutmasın biz de Ligtv'ye para veriyoruz.Umarım bu sene gelecek başarıyla bizim hakkımı yiyenlere,bizi haksız yere eleştirenlere cevap veririz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder