Powered By Blogger

24 Kasım 2012 Cumartesi

LİDERLİK ÜZERİNE

                 Kutsal topraklardan dönüşte ne kadar fırsatım olmasada bu liderlik üzerine yazmadan olmazdı.Ben giderken takım 11. sıraya kadar gerilemişti ve sanırım sezonun en kötü maçını oynamıştık sonrasında Trabzonspor'u son dakikada elimizden kaçırışımız ve nihayetinde her maç 3 gol bulmamız.Bana deseler Beşiktaş 5 maç üstüste gol atacak kesinlikle inanmazdım.Takımda neler oldu da bu kadar istekli oynamaya başladı.
               Veli ortasahaya ne kadar dinamizm getirsede hücüm anlamında yetersiz kalıyordu Fenerbahçe maçında gördüğü kart Beşiktaş için şans oldu ve devreye Oğuzhan girdi.Fernandes reis artık yalnız değildi Onu anlayan oyunu okuyabilen birisi daha vardı.Diğer şansımız Ersan'ın topla oyunda takımın en iyi stoperi olarak takıma monte olması inşallah aynı toparlanma İsmail kardeşimizde de görülür o da ayrı bir blog yazısı.
Almeida'da görülen değişim müthiş herhalde artık iyi oynayarak takımdan daha üst seviyeye gidebileceğini anladı nazar değmesin inşallah.Kuzenim ve blogun diğer yazarı Erhan'ın ifadesiyle ben sadece Almeida'ya dua ettim herhalde.Ve nispeten kolay gelen fikstür zor maçları hemen hemen tamamladık ama Samed Hoca'nın dediği gibi maç maç bakmak lazım devre arasına kadar kayıpsız gidersek müthiş olur ama bu takım bunu başaracak kalibrede yeter ki hakem oyunlarına gelmeyelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder