Powered By Blogger

14 Kasım 2012 Çarşamba

EN GÜZEL GOL


    FIFA, 2012 yılında dünyada atılan en güzel golü belirlemek için 10 aday belirledi.Ne mutlu bize ki bu 10 aday arasında 2 Fenerbahçeli futbolcunun golü de var .2 gol de yukarıdaki videolarda mevcut.Biz Fenerbahçeliler iki gol arasında kaldık, iki çocuğundan birini seçmek gibi bir şey bizim için.2 gol de gerçekten çok güzel ama ben oyumu Sow 'un golünden yana kullandım.Eminim Stoch da bana hak verecektir.Benim bu tercihimde golün anlam ve önemi ön plana çıktı.                                                                                                        
    Malum biz Türk halkı olarak bu tür oylama olaylarında çok başarılıyız.Bunu da en son Hamit Altıntop 'un bu ödülü aldığı zamanda göstermiştik.Bundan dolayıdır ki bu seneki ödülün bizim çocuklardan birine gideceğine eminim.Bizler içinde farklı bir heyecan olacak.Herkesi oy kullanmaya davet ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder