Powered By Blogger

9 Şubat 2013 Cumartesi

ELAZIĞ-BEŞİKTAŞ MAÇ ÖNCESİ

Totem olsun diye geçen hafta maç yazış yazmadık ama baktık olayın bizle alakası yokmuş.O yüzden yazmakta sıkıntı yok diye tekrar yazalım istedik.Öncelikle geçen hafta kaybedilen sadece 2 puan değildi.Başarıya endeksli hayatlar hemen eleştirmeye,çıkan oyuncuyu yuhlamaya başladı.Bu zihniyet maalesef bizim için kangren olmuşbir durum.Oysa biz sevinmek için sevmedik ki.Oyuncular,teknik heyet hata yapabilir.Biz kendi iş hayatımızda hata yapmıyor muyuz.Elbette beşeriz şaşarız.Bu insanlardan tek farkımız yaptığımız hata daha az insanı ilgilendiriyor.İnşallah herkes hatasını anlamıştır ve düzeltecektir.
Bu sene şampiyon olmayı şahsen  ben çok istiyorum ama bu kupa manyaklığı değil.Dün akşam Başkanımız Fikret ORMAN bazı açıklamalarda bulundu.Gelirlerimiz maalesef temlikli.Kazanacağımız kupa değil,elde edeceğimiz gelir önemli.CL'den gelecek nakit önemli.Şimdi kimileri paramı önemli olan diyebilir.Evet şu anda para önemli.Tribün gelirleri,yayıncı kuruluş gelirleri temlikli iken bu kulüp nasıl ayakta kalacak.Cevap maalesef para ile.O para olmazsa bu sene sonunda Fernandes'e elveda diyebiliriz.Paramız olursa geçmişin hesabını Yıldırım Demirören'den sorabiliriz.Paramız olursa Oğuzhan gibi genç yetenekleri takıma kazandırabiliriz.Paramız olursa Mhk'ya ayar verebiliriz.Unutmayalım ki para konuşturur kıyafet yürütür.
Şimdi gelelim maça.Bu akşam rahat bir galibiyet alırız diyemiyorum.Yılmaz Vural takımını belli bir seviyeye getirdi.Mhk hala bize düşman.Takımda ciddi sakatlıklar var.Ama ne olursa olsun kazanmamız gereken bir maç.
                 
                                                               McGREGOR

Hilbert                                Sivok                                             Ersan                               Gökhan

                                                               Toraman(C)

Holosko                              Fernandes                                  Oğuzhan                           Olcay
        
                                                               Sinan


Geçen maç Sinan'ı ben çok beğendim.Pozisyonların içinde olması bile güzel.Asistini Yunus BEY maalesef yedi.Ben FEDA senesinde bu eksikliklerle Sinan'ın oynatılıp kazanılmasını gerektiğini düşünüyorum.Niang sonradan oyuna  girecektir diye tahmin ediyorum ama maç eksiği olduğu kesin.
 
Almeida hariç takımın ideale yakın bir 11'le çıkmasını bekliyorum.Bizim için iyi haberlerden biri Bilica cezalı.
Birde son olarak bu kadar sakatlığı birileri açıklamalı ama şansa bağlamadan.Elimizde ki kadro zaten sınırlı iken birde mevcut olanalrda faydalanamamak bizim için zor bir durum.

 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder