Powered By Blogger

19 Ocak 2013 Cumartesi

Haftaya inşallah.Maç sonrası BJK-İBB

                          Nasip olmadı bu hafta ama inşallah Arena'dan lider çıkacağımıza inanıyorum.Hocamız maça Emre ile başlayarak bizi şaşırttı.Demek oyuncunun kampa katılması Hocanın gözüne girmesine yetmiş.Bence gayet başarılıydı.En azından çıkarken top kaybetmedi.
Maç karşılıklı birbirini tartarak başladı.Tam tempoyu artırıyoruz derken Belediye'nin golü geldi.Bizim en iyi yaptığımız işi bize uyguladılar ve orta sahadan 3 oyuncuyla ceza sahamıza daldılar sonuç kaçınılmaz.Ne oluyor derken bu senenin klasiği kornerden gelen gol devre arasına beraberlikle girmemizi sağladı.Burada bir parantez Almeida'nın hastaneye gitmesi lazımdı zira Can maç başından beri kendisini dövdü.Komik olan hakemin buna müsade etmesi.

2. yarı müthiş bir organizasyonla Olcay'la golü bulduk.Almeida bu sene ligde 7.asistini yaptı zaten bugünkü taktiğimiz topla çıkabilirsen çık olmazsa Almeida'ya şişir.Doka'nın golü ise gecikmedi tam da burada ben Samet hocamızdan değişiklik bekledim ama olmadı.Doka'nın gol öncesi top kontrolü kesinlikle el ile ama maalesef çalamadılar hele ki çalmak istemezlerse.Kaybedilen pek birşey haftaya bu işi hallederiz.Fernandes henüz hazır gözükmedi.Bana kalsa Oğuzhan'ı sahada tutardım Veli veya Necip'ten yana kullanırdım değişiklik hakkımı Haftaya bu takıma Gökhan ilave olur ve daha hücümcu bir takım haline geliriz.Bu akşam bir ara Holosko CR7 ye benzedi her topa vurdu bunu alışkanlık etmez inşaallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder